Les nostres recents col·laboracions en l’organització d’esdeveniments gastronòmics de petit i gran format ens refermen el treball en comunicació que estem realitzant aquests darrers anys.

Aquest any ha estat intens, col·laborant estretament amb l’Associació de Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat i diferents agents públics i privats. QuintoTapa Pota blava, QuintoTapa L’Hospitalet, Tapes del Món, Març Gastronòmic, Nodrir la ciutat, GastroGavà, FiraTapa Carxofa Prat, QuintoTapa Cornellà, Mercat de la Terra. Una activitat brutal en poc de 4 mesos, però estem molt satisfets de la feina feta. Millorar en els errors, però seguin apostant en la comunicació i la innovació.

Si els restauradors i patrocinadors no fessin una aposta per aquests projectes, no caldria dir res més. S’ha de demostrar, però, que tenim un bon producte i queda clar que s’ha de comunicar, comunicar i comunicar. Uns dels eixos fonamentals per l’èxit de qualsevol feina que fem, que bascula amb bones propostes i de qualitat. Vendre fum passa factura en poc temps.

No es tracta d’enviar missatges publicitaris als teus clients, consumidors o usuaris, comunicar significa construir un espai propi on aquests se sentin còmodes per parlar, gaudir del que ofereixes i sentir-se part d’una comunitat.

Les noves tecnologies han obert un ventall d’oportunitats, combinat amb la comunicació tradicional, sempre necessària. Però gràcies a les estratègies de comunicació online pots crear una relació propera i propera Comunicar et permet, d’una banda, donar-te a conèixer, estar present en la vida de les persones i crear una imatge de tu en la seva ment. Tot això et dóna l’oportunitat, a llarg termini, de fidelitzar als teus seguidors.

El pròxim curs, més comunicació!