Durant el mes de desembre dos projectes impulsats per l’Associació de Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat, i en els quals Rúbrica hi col·labora professionalment, s’han consolidat com a referents de l’aposta pels productes de proximitat i la gastronomia de qualitat, en accions amb una forta aposta per la comunicació i el màrqueting.

Per una banda, el 14 de desembre va finalitzar la ruta gastronòmica QuintoTapa Pota blava amb un final de festa entorn al FiraTapa organitzat a la 41a Fira Avícola Raça Prat, accions impulsades per l’Associació de Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat (AGT). L’activitat ha superat les 68.000 tapes servides durant la ruta i 8000 al FiraTapa, per sobre de les xifres de l’edició 2013. Aquesta ruta es consolida com una referència comarcal, amb una important afluència de públic de fora del Prat. Aquesta acció va comptar amb el patrocini d’Estrella Damm i el suport de Promoció Econòmica de l’Ajuntament del Prat.

El segon projecte, el Mercat de Pagès de l’Hospitalet, també una iniciativa de l’Associació de Gastronomia i Turisme del Baix Llobregat amb la col·laboració de pagesos de L’Hospitalet i de la comarca del Baix Llobregat, i amb el suport de l’Ajuntament de L’Hospitalet, tornarà el 16 de gener a la Rambla de la Marina, on els pagesos vendran els seus productes de temporada i del Parc Agrari del Baix Llobregat, en la quarta edició d’aquesta iniciativa que ha tingut en les tres primeres edicions una exitosa acollida de la ciutadania.

Fotografies del FiraTapa a Flickr
Fotografies de la primera edició del Mercat de Pagès a Flickr
Vídeo de la primera edició del Mercat de Pagès a Youtube